Rozwój centrów handlowych w Polsce na tle wymagań ich kluczowych interesariuszy

Joanna Miklińska

Streszczenie

Centra handlowe, od ponad dwudziestu już lat, stanowią trwały element krajobrazu wielu polskich miast. Ich funkcjonowanie, jako dużych obiektów handlowych a przez to istotnych elementów systemu logistyki miejskiej, rodzi wiele wyzwań. Ponadto, związane jest z istnieniem i ujawnianiem się wymagań ich kluczowych interesariuszy. Celem artykułu jest przybliżenie procesu rozwoju centrów handlowych w Polsce, na tle tendencji europejskich, dodatkowo, zwrócenie uwagi na istnienie różnych typów centrów handlowych, na prawidłowości dotyczące ich funkcjonowania i oczekiwania ich głównych interesariuszy. W artykule omówiono także wybrane, najnowsze trendy wpływające na aktualne postrzeganie centrów handlowych i istotnie wpływające na kształtowanie wymagań podmiotów z nimi związanych.

Rozwój centrów handlowych w Polsce na tle wymagań ich kluczowych interesariuszy

Artykuł

In order to view this page you need Flash Player 9+ support!


Get Adobe Flash player

Highslide for Wordpress Plugin